niedziela, 17 lutego 2013

1.Caught

ROZDZIAŁ PIERWSZY !

Trish POV




Kiedy weszłam do studia zobaczylam zdenerwowanego Codyego.Miał dzisiaj przesłuchanie w sprawie roli w filmie .
-Słonce !-krzyknął podekscytowany-Pomożesz Mi.
Spojrzałam na niego zdziwiona .Na twarzy miał wymalowane podekscytowanie .
-Jak niby ?-odparłam lekko zdziwiona .
-Zaśpiewasz ze mną .Proszę, muszę z kimś przećwiczyć  tą piosenkę-zrobił smutna minkę ,która mnie
rozbawiła .Odrazu się poddałam .
-Okey,ale za ile przyjdą ludzie od filmu ?-miałam nadzieje ,że nie długo . Lubię śpiewać ,ale nic więcej ,nie chce śpiewać przed kimś . Dobrze wie ,że boje się reakcji ludzi .
-Za jakieś 30 min .Zdążymy zaśpiewać parę razy -gdy to mówił podszedł do  fortepianu  i podniósł  jakieś kartki . Wrócił do mnie i podał mi jedną z nich.
-Umiesz tą piosenkę ?-lekko zmieszany spojrzał się na mnie .Zdziwiło mnie to ,ale uznałam ,że to pewnie z nerwów.Spojrzałam na tekst  .Była to piosenka z filmu "Camp Rock" -This is me .
-Jasne ,że tak,uwielbiam ta piosenkę -rozejrzałam się po pokoju -To przy którym mikrofonie mam stanąć ?
W tym czasie Cody podszedł  do fortepianu odłożył kartki.
-Szczerze obojętne mi to -lekko się uśmiechnął .Nie wiedziałam co go tak bawiło .Weszłam do pomieszczenia akustycznego  i stanęłam przy mikrofonie tyłem do drzwi .Cody włączył podkład i mikrofony  i wszedł do środka .Stanął przy mikrofonie  na  przeciw mnie.Miał widok na to kto wchodzi do studia.
-No to zaczynamy -uśmiechnął się do mnie .Wie ,że przy nim się nie krępuje śpiewać ,bo wiem ,że mu się podoba . Zamknęłam oczy i zaczęłam śpiewać .http://www.youtube.com/watch?v=SH3mifn4cqU (włącz .! Wyobraź sb ,że śpiewa to Trish a nie Demetria)
-I've always been the kind of girl
That hid my face
So afraid to tell the world
What I've got to say
 But I have this dream...-Śpiewanie od zawsze sprawia mi wielką przyjemność .Słowa wypływały z moich ust jak strumienie .Gdy śpiewam czuje się jak bym śie przenosiła do innej rzeczywistości . Otwarłam oczy dopiero ,gdy była kolej Codyego .
-You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you, I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
 I need to find you, I gotta find you-Na twarzy miał wymalowany wielki uśmiech ,ale miałam wrażenie ,że nie uśmiecha się do mnie , a raczej do kogoś za mną . Przestraszona odwróciłam sie ,a to co tam ujrzałam było jak  zły sen .Momentalnie zrobiło mi sie słabo .Zamknęłam oczy i otwarłam je ,aby sprawdzić czy aby nie miałam halucynacji ,ale nie stali tam ... 



------------------------------------------------------------------------------------------

Tak wiem dużo ,a wręcz bardzo dużo błędow ,nudne i wogóle krótkie ..Pewnie nikomu się to nie spodoba ..
Dopiero się rozkręcam ,jeśli ktos będzie dalej to czytał to mam nadzieje ,że sie nie zawiedzie ..Rozkręci się i będzie bardzo i to bardzo ciekawie.. Prosiła bym każdego kto to przeczyta o krótki komentarz ..Krytyka mile widziana .. :D



1 komentarz:

  1. Maatko Dziewczynoo masz taleent !! ♥ Szybkoo pisz nowyy rozdziaał :3 Too rozkaaz Ha ha ha ♥

    OdpowiedzUsuń